Merve kuzu inan bak, beslenme şeklini değiştirince, sen birşey yapmadan gidiyor.şuan istediğim kilodayım.ama hala sağlıklı beslenemeye devam ediyorum.çünkü bünyem alıştı.tek yapacağın şey.protein alımını arttırmakkahvaltı da 2 veya 3 haşlanmış yumurta ye.her öğün mutlaka salata olsun.akşam yemeklerinizi, evde ne yaptıysanız bir kase yiyin,gerisini doyana kadar salata yiyin.ekmeğinizi tam buğday olarak değiştirin.kızartma yaptıysanız mesela hemen 5 6 çaral yiyin bırakın. Yani diyet deyince sevdiğiniz hiç bişeyi yemeyeceğiniz anlamına gelmiyor.Ben herşeyi yedim,sadece az yedim.ama her öğünde protein mutlaka aldım.Amma et amma salata.çünkü bucuda protein girmedi mi zayıflama olmuyor ne yazikki.zatıfladım diyen de inan bana,yağ kaybı değil, kas kaybı yaşamıştır.suyunu asla eksik etme.3 litre iç hergün.şekerden tamamen uzak durmalısın,tuzu azaltmalısın.yani zayıflamadan ziyade sağlıklı beslenmeye geçtinmi , zaten kilo verimi başlıyor.ben 2 buçuk 3 ayda 73 ten 55 e düştüm.Tamamen sağlıklı beslenip su içerek.o deroxlar falan boş şeyler.Hele o çaylar falan hikaye.Detıx dediğimiz şey,vucütta bunca zaman biriken tuzu armaya yardımcı olur bir kaç hafta da.sorası tamamen yağ kalıyor.onu da yapılan detoxlar değil,yaptığın sağlıklı beslenme eritiyor.ay biraz uzun ıldu kusura bakma.