Kızlar 2 buçuk yaşında oğlum keyfi yerinde her zamanki çocuk neşeli oynuyo gülüyo keyifli ateşini ölçmeyen ateşli demez. Dünden beri ateşi çıkıyo 37 en kötü 37. 5 oluyo ama calpol verince düşüyo yarın doktora gtrmek istyrum ama hsta olsa ateşle birlkte öksürük vs her hngi birşey olmazmı acaba niye sdece ateşi var ki üstelk ateş varken keyifli önceden ateşi olunca halsiz mutsuz olurdu anlmdm hiç bişey