ikiprensannesi_gul Kızlar kızlar denebunucular bakın hele 🤩 1 ay olmadı ben üye olalı bana kutu geldi 😍
Nefeshiramm ikiprensannesi_gul ya bende üye oldum ama gelmedi hala Birşey ekstra Birşey yaptınız mı çıkması içib
Es-Es123 ikiprensannesi_gul eeee ne olmuş yani mucize mi. Çıkabilir elbette. Banada ilk ayda çıkmıştı. Sokluk bi mesele değil
ikiprensannesi_gul Nefeshiramm kız ya yapmadım yapmaya çalıştım olmadı ama 1 tane ürün geldi öyle ahım şahım bişey değil yumuşatıcı 😂😂
ikiprensannesi_gul Es-Es123 ya sen bi çık bence posttan ne değişiksin he laf sokmak için gelmişsiniz bu dünyaya mübarek
-Gizem- Sakinee bana vernel geldi poşetli iki seferlik. Axe deodorant gliss mor şampuan ve bakım kremi 2 tane de nescafe türk kahvesi gelmişti
Deletedmom27337 ikiprensannesi_gul sağol ya öğlen baktım birşey yoktu. Senin postu görünce bir daha bakıyım dedim çıkmış 😂😂😂
ikiprensannesi_gul -Gizem- ilk geliyo benim sadece tek ürün ama hiç beklemiyodum ben kutu gelmesini 😂