Sevda_ak Hanımlar sezeryandan sonra ne zaman adet oldunuz yarın 40 gün olacak herhangi bir adet belirtim yok hala bu konuda beni bilgilendirir misiniz ilk doğumum
Zeyno32 Sevda_ak benimde ilk doğumum. 8. Ayda oldum. Kişiye göre değişiyor canım bazıları 40 çıkınca hemen oluyor bazıları 2 sene olmuyor falan. 1 sene boyunca olmaman normal sonrası sorun oluyor 😌
Cicekimftm Sevda_ak bı kişiye göre degisiyor. Ben 3 sezaryen sonrası da 40 dan sonra hemen oldum. Ama 1 yıl olmayanlarda var. Aman korunmayı ihmal etmeyin. Adet gormesenizde yumurtlamanız olur
Ozgdfn Sevda_ak benim beşinci ayda geldi sonra diğer ay on beş gün kadar gecikmeli geldi. Hemde öyle bir geldiki hiç bu kdr çok ağrım ve kanamam olmamıştı🤷🏻♀️
Wanderlust Sevda_ak 1 sene olmamasi normal kabul ediliyor herkesin yapisina bagli olarak degisir. 1 yil icinde herhangi bir ayda olabilirsiniz
t-gul Sevda_ak Bende 40ım çıkar çıkmaz oldum. Şu an 3.5 ay geçti sezeryan olalı, tekrar regl olmadım. Doktoruma sordum aksamalar normal dedi.
Alperenm 8.5 aylık bebeğim var hala olmadım ama daha öncede.adet düzensizliğim vardı ondan olabilir mi bilmiyorum