Doğum yapalı 20 gün oluyor. Doğumdan sonraki ilk hafta ne çektiğimi bir ben biliyorum bir Allah biliyor.Genel cerrahiye gidip muayene oldunuz mu? Bana iğne, fitil ve hap verildi birde ekstra krem aldım. Kullandığım ilaçların etkisini göstermesi 1 haftayı buldu sanki ilaç içtikçe daha da ağrım artıyor gibi hissediyordum. İlaçları kullanırken hafta sonunu acillerde ağrı kesici serum alarak geçirdim. Kontrole gittiğimizde ameliyata alacaklar diye bekledim doktor ilaçlar işe yaramış sönme var deyince inanamadım. Ama şu an iyiyim çok şükür. Kullandığım ilaçların yanı sıra sıcak su ile her gün duş aldım. Hatta küvetiniz varsa oturma banyosu yapın çok iyi geliyor. Tuvalete gittiğinizde sıcak su alın yanınıza soğuk su beni çok kötü yapıyordu. Kullandığım kremin üstüne vazelin ya da kantaron yağı sürüyordum yumuşatması için. Kantaron yağına ara ara zeytinyağı da ekledim. Şu an ağrılarım dindi yüzde yüz iyileştim diyemem bu yüzden hala kantaron yağına ve kreme devam ediyorum. Çok geçmiş olsun. Bir an önce şikayetleriniz biter inşallah.