Emirin_Annesi10 çok iyi anlıyorum seni gerçekten allahım şida versin. Ben ne önerilerle doktorlara gittim tırt çıkttılar resmen. Benim bebeğim alerjik hiç bir doktpr anlamadı. Ben üstüne basa basa alerji olabilir mi dediğim halde olamaz diyio tek bir tahlil bile yapmayıp kestirip attılar. Kaç tane doktor gezdim hatırlamıyorum. En sonunda bir doktor buldum ve direk teşhis koydu. Zaten o kadar belliydiki alerjisi diğer doktorlar uğraşmak istemedi. 1 senedir bu doktora takipliyiz o kadar titiz bir doktor ki. Sık hastalanmaya başlayınca şüphelenip kendisi ıg lerine baktı ben daha önce hiç duymamıştım bile bunu yapmasaydı asla bilmezdim kısaca. Allah razı olsun bunu bile bu doktorumuz bulup bizi immünolojiye yönlendirdi. Şuanda onun dışında hiçbir çocuk doktoru benim kızıma ilaç bile veremiyo biliyomusun korkuyo. Hem alerjik hem immğn yetmezliği olduğu için. Geçmeyen ishali vardı yakın olsun diye bulunduğum ilçedeki doktora gittim bana dediği şu. Bu çocuğa ilaç yazıp mesuliyet alamam dedi. Sonra kendi doktorumuza gittik veridği ilaçla ishali kesildi. Maalesef herkes okuyo ama herkes gerçekten işini laikiyle yapan bir doktor olamıyo. Biz annelere çok ama çok iş düşüyo bu durumda. Ben sizin çocuğunuzdan gerçekten şüphelendim en kısa sürede düzgün bir çocuk doktoruna gidip immün yetmezliği olabilirmi antiikor testi istiyorum diyin. İnanın ben kızımı doktor doktor gezdirip ısrarla şu olabilirmi bu olabilir mi diye sormasaydım ne alerjisini anlicaklardı ne de immün yetmezliğini. Allahım şifa versin tekrardan gerçekten çok üzüldüm evladınıza. Allah hayırlı doktorlarlae karşılaştırsın ne diyim😔