Emirin_Annesi10 canım ben seni çok iyi anlıyorum. Bende kaç kere doktora görürdüm. Herkes bana kafayı yemişsin illa bir hastalık çıkaracaksın çocukta diyip durdular. Allah razı olsun bir babam durdu arkamda. Babamla doktor doktor dolaştırdık. Bi doktor fmf olabilir ailesel Akdeniz ateşi dedi. Ailesel Akdeniz ateş genetik bir hastalık canım. Benim oğlum bir ömür ilaç kullanacak. Ateşten organları yıpranmasın, ateşi bastırsın diye. Ateş Aralık’ları baya açıldı. Ateşi çıksa da eskisi gibi inatcı değil çok şükür. Pfaba sendromu da bağışıklık ile ilgili. Bademcikler beyazlıyor, lenf bezi sisiyor boyunda. Yavruna bak ki boynunda çenesinin altında şişlik var mı?