Elizya17 EgemenBebek1 doktorumuz bize yapmamıştı sağlık ocağında yaptırın aşılar alerjik reaksiyon riski olduğu için sağlık ocakları daha tibbi anlamda bu konu da üstün demişti
idillinamom EgemenBebek1 Anladım,çocuk doktorunuz var ise doktorunuza bir sorun. Bizim zamanimizda sağlık ocağı yapıyordu. Üstte kalsın 🌸
etipuf EgemenBebek1 doktor kağıt yazdı acilde vurdurabilirsiniz dedi gittiğimiz hastanenin aciline gittik rota aşısı olcaz dedik parayı ödedik öyle canım