Yalcinkaya07 Merhaba, 13 aylık bebeğim var fakat hastalığımdan dolayı kortizon almam gerekiyor. Emzirmeye devam etmelimiyim. Daha önce hiç kortizon alıp emziren oldu mu?
sagsbry Yalcinkaya07 canım postuna cevap veren olmamış ama ben meral ettim ne yaptın kullandın mı ilacı emzirdin mi daha sonra.. Ben yüz felci geçiriyorum korziton ilacı kullanıyorum emzirmeme engel mi bilmiyorum bende arada kaldım