Seydanurdnyldz 2.5 aylık bebeğimde bir haftadır kabızlık problemi yaşıyoruz ve iki günde bir de lağma yapmak zorunda kaliyoruz böyle bir durumu yaşayan veyatta atlatanlar öneri ve fikirlerinizi bekliyorum teşekkürler ❤️
Dincer-Efe1 Seydanurdnyldz benim de bebeğimde kabızlık var ben zeytinyağı içiyorum günde 2 çay kaşığı iyi geliyor yapıyor lavma alışkanlık yapar diyorlar
Sonsuzmutluluk Seydanurdnyldz sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar kaka yapmaması normal kabul ediliyor tamamı sindirildigi için anne sütünün.emziriyorsanız siz bolbol kuru dut kuru incir kuru kayısı karıştırıp komposto yapıp için heegün 5 6 bardak hem sütünüz artar hemde bebeğe iyi gelir.mamayla besleniyorsa bağırsak düzenleyici probiyotik kullanın biogaia gibi
HatunKisisi Dincer-Efe1 kakanın sertleşmesi daha kötü, çatlak falan yapabilir. Çocuk cerrahımız fitilin vs alışkanlık yapmayacağını söyledi zaten yapsa bizde yapardı bi ara her gün fitil yapıyordum kakası hep sert aşırı kabızdı ama şuan kendisi yapıyor
nisaylmz Seydanurdnyldz benim de sorun vardı 1 haftadır yapmıyordu en son bugün kulak çubuğuna zeytinyağı sürüp deliğine soktum ve yaptı yoksa tavsiye ederim ama sürekli yapmayın alışkanlık yapmasın haftada bir falan yapın lağmadansa onu yapmak daha iyi bence bende neler denedim olmadı en son bugün onu yapınca yaptı yavrum da rahatladı