Efem123 3 aylıkken bizim de aynısı olmuştu. Memeden kafasını kaldırmayan bebek emmez olmuştu. Tam memeyi alıyordu en ufak bi sese hemen kafasını kaldırıyordu etrafı izliyordu, avizeye falan bakıyordu vs. 😂 Doktor algıları açılıyor etrafı merak ediyor emmesi azalır bu ara normaldir demişti. Biraz daha büyüyünce düzeldi şükür. Sizin de mi öyle? Öyleyse eğer düzelecektir mutlaka. 700 gram da az değil bence gayet normal.