Sevgili anneler bebeğim 46 günlük çok şükür emziriyorum covit aşısı için hastaneye gittiğimde hemşire 4 saat emzirmeyeceksin ve 4 saat sonra göğüsleri sağıp çıkan sütü dökeceksin dedi. Aşı olan, böyle bir şey yapan oldu mu? Ya da başka tavsiyelerde bulunuldu mu doktorlar tarafından?