Canım geçmiş olsun, aynı durumu ben de yaşadım..sezeryan oldum ve sütüm geldi sandım emzirdim bebek doyuyordur diyip bıraktım ve sütüm az az gelmeye başlıyormuş bebeği aç ve sarılık etmişim..emzirmeye çalış birtanem, sütünü çok sağıp heder etme kendine göğüs ucun yara olabilir..ilk daha yeni olduğu için göğüsün de acıyabilir..ama emin ol bu zamanlar geçecek..Emzirme danışmanlığımdan ip ucu alabilirsin