Yamanikomm Pahalı bence. Ben tabak, kase, çift bambu saplı kaşık, normal tek silikon kaşık ve meyve filesini 110 TL gibi bi fiyata aldım hepsi buradadan. Kaşıkları beğenmedim geri gönderdim , çünkü çok büyüktü bebek ağzına göre. Önlüğü ve bardağı gereksiz buldum şahsen.