Merhaba arkdaşlar kızım şuan tam 2 bucuk aylık bu aralar çok ağlıyor sürekli emmek istiyor sonra bırakıyor 10 dakıka geçiyor tekrar emmek istiyor sütüm var yetmiyor desem sütüm olmaz ama var ağlamasına çözüm bulamıyorum sürekli benim kucağımda olmak istiyor sizin bebklerniz nasıl🙄