Eylulhuma16 balla derlerside inanmazdım ama örneğin benim oğlumda annem bırak ağlasın içi açılır ağlamayı öğrenir derdi büyüğüm der azıcık ağlamasına izin verirdim ama tabi içim dayanamazdı sadece hemen almazdım şimdi bir sorun yok fakat yengem bebeğini asla ağlatmadı hiçbir şekilde şimdi 15 aylık ve ağlarken mosmor olup nefessiz kalıyor zor kendisine getiriyorlar kızımdada öyleyim şuan ağlatıyorum birazcık hemen bakmıyorum ondanmıdır bilemiyorum tabi önceliklede ağladığında hemen bakmıyorum bir sebebide ağladığında hemen baktığıma ilgilendiğime alışmasın diye kızım kolikti ilk zamanlar hep kucakta susuturuyordum biraz alıştı ağlayınca hemen almamı bekliyor ama almayınca paşa paşa susuyor sırf muzurluk inat olsun diye yani😂