gozdesh harley bende ölçüsüz yapardım neyime güveniyosam , hep lapa olurdu. 1 su bardağı pirince , 1.5 su bardağı sıcak su koyuyorum. Pirinçleri tereyağında 2-3 dk kavuruyorum sonra su ekliyorum. Önceden kavurmadan yapıyordum 🥲
Mamaqueen harley basmati pirinc ya da yasemin kokulu pirinc alin. Ince uzun olanlardan. Asla lapa olmuyor tane tane oluyor 1e 1 olcuyle
queenMother Morusevenanne aynen 😂pirinç pilavını tavuk suyuyla filan pişirdiysem eğer kuru kuruda yerim yanına bişey aramam ama malesef kilo meselesi çok can sıkıyor😏
Morusevenanne queenMother bizim bebiş için alerji durumu var süt yumurta yasak. Bi sabah yicek bişey bulamayıp tavuklu pilav yapmıstım 😀
queenMother Morusevenanne vay😅bende bir konyalı olaraktan alışkınım sabah sabah pilav yemeye😁bu arada geçmiş olsun
sarilokumumm harley ben tutturamazdım hiç eski komşumdan öğrendim pirinçleri baya kavuruyosun önce birleşiyor sonra tane tane ayrılıyor bembeyaz oluyor suyu koyunca kıvamı tutuyor bir de yayla yeni pirinç çıkarmıştı dibi tutmaz lapa kalmaz diri kalmaz diye yazıyordu onu kullanıyorum memnunum suyu fazla gelse de lapa olmuyor