harley Genelde şehriyesiz yaparimm. Tere yağlı mis gibi olur tane tane öncelikle biz 3 kişilik bı aileyiz . Misafir fln olursa 3 bardak pirinç ıslarm ama kendimize 2. Bardak yarım sattt isli kalsın. Ilık yada sıcak suda. Sonra yıka bı kaç defa. Yarım satt sonr yap önemli olan güzelce kavurmak ve suyunu ayarlamak suyu ben pirincin üzerini geçemeyek kadar koyarım