Merhaba hanımlar 🤗 10 gün oldu bugün sezeryan olalı bebişim hala kuvezde 😔 kendimi toparladım gibi ama yürürken hala karnım aşa düşüncekmis gibi hissediyorum değişik bir his 🥺 korse takamadim acaba şu taytlar varya hem sıkılaştırıcı hem kilo vermek için onlardan alsam kullanan oldumu acaba 🙄