Merhaba sevgili anneler bebeğim bir aylık anne sütü yeterli gelmiyor. Hipp organix combotic kullanıyoruz. Bebeğim tadından çok memnun. Kilo alımı da çok iyi. Ancak 10. Günden itibaren kabızlık problemi var. Zeytin yağı, masaj, probiyotik takviyesi de alıyoruz ama çözüm yok. Hatta bu aralar hiç olmayan gaz problemi de başladı. Baby goat kullansam diye düşünüyorum. Onun içinde prebiyotik yokmuş ama. Bebeğimde gaz kabızlık problemleri olur mu diye endişeliyim. Mamayı kullananlar düşüncelerini olumlu olumsuz paylaşabilir mi ? Çok teşekkür ederim şimdiden ☺️