anymtir canım her bebek kendine özel olduğu için hangi mamayı seveceğini iyi geleceğini deneyerek anlamanız lazım biz önce aptamil aldık sonra sma opt. Geçtik onu zorlandı şimdi aptamil normal olana geçtik oda biraz gaz yapar gibi Oldu şimdi aptamil proya geçeceğiz gaz yapmasın Dİye aptamilden deneye bilirsiniz anne sütüne en yakın mama
dediğim gibi her bebekte farklı oluyor