Arkadaslar neden kimse mop özelliğini kullanmamış. Okuyorum okuyorum biri de dememişki evi böyle siliyo şöyle siliyo diye. :))
O zaman ben sorayım. Mop özelliğini kullanıyor musunuz? Aklıma ennn çok takılan evimde öyle büyük halı yok nerdeyse hepsi küçük ama her odada var. Diyelim süpürme ve paspas yaptırcam halıyı da paspas yapacagı için istemiyorum yeri silip sonra o tozla halıya çıkacak hiç içime sinmez 🙄 ee o zaman sanal duvar koy derseniz de bu sefer halıyı hiç süpürmemiş olacak 👀 işin içinden çıkamadım kısır döngü gibi jdjfkf.
Önce evi süpürtüp ardından halıları kaldırarak sildirsem de hem çok vakit hem şarjı yetmicek. Böyle olacagını bilsem kesinlikle sadece süpüren alırdım 🤦🏻♀️ var mı bir çözümünüz? Halılardan mı vazgeçeyim komple napayım 😂