emirinannesi17 Kızlar Oğlum 4 gün sonra 3 aylık idrarı kokuyor diye doktora gittim kültürde enfeksiyon çıktı başka hastaneye gittim antibiyotik verdiler ordanda idrar aldılar sonucu bu acaba lökosit 8 diyor çokmu var https://resimyukle.io/r/euTrc1mXmU
queens Koku her çişindemi oluyordu ve rengi sarımıydı birde başka belirtisi varmıydı acaba çiş yaparken ağlama vs