Musam bebekler yeni öğrendikleri her özellik için bir atak haftası geçirir. Bu atak haftasıda yeni öğrendiği şeye alışma süreci oluyor. Bu dönemde ağlama huzursuzluk uyku reddi meme reddi besin reddi olabilir. Sakince de geçirebilir. Yani biraz bebeğin yapısı ile alakalı bir durum. Ama her atak haftasını bebeğim yeni birşeyler öğrendi ve buna adapte olmaya çalışıyor diye düşünürsen daha kolay geçiyor.