Yldz3 Kızlar doğum yapalı 6 ay oldu fakat vajinamda elime et parçaları geliyordu bugün baktım sarkmış parçalar var bu normal mi ? Bu arada normal doğum sırasında acil sezeryana alındım
Elisa- Yldz3 canım bende de var o , kızlık zarına aitmiş . İsterssn operasyonla aldırabiliyorsun . Herhangi bi sorun değil yani
Yldz3 Elisa- bende doğumla alakalı bir problem oluştu sandım canım doktora da göstereceğim ama bayramdan sonra bakalım