Sehertass Normal olanı kullanıyoruz biz goldu daha iyi diye duyduk dogru mu sizce hangisi iyi memnun olan var mı
Musam Sehertass ben bebelac gold nutrikonfor kullanıyorum bebeğim mama içmek istemiyordu ve gaz sıkıntımız vardı doktorumuz bunu tavsiye etti iki gündür kullanıyorum memnun kaldım bebeğim de severek içiyor