Oykuaygun açılana kadar buzdolabına koymanıza gerek yok açıldıktan sonra buzdolabına koyun bu sıcaklarda buzdolabına koymazsanız direkt bozulur. Kullanacağınız zaman da sütü biberonun içine dökün bir kase yada cezveye kaynak su koyun biberonuda kaynak suyun içine koyun bi kaç dakika bekletin biberonu süt ısınır hemen. Ben buzdolabına koyduğum sütleri öyle yapıyorum.