Aysegul2312 kanz’ın Sandalyesini kullanıyoruz. Temizliği, sağlamlığı, kademeli olması açısından memnunum . Sadece oğlum yemek yerken kendini biraz salıyo dik durmuyo, diğer sandalyelerde olduğu gibi dik oturmuyor. Şu an kemerini ve masayı açmayı öğrendi 13 aylık tabi bu bize özel bir sıkıntı 😄450 gibi bi fiyata trendyoldan almıştık şimdi nasıl fiyatı bilmiyorum