Merhaba. Nurse harvey’s kullanıyoruz ve memnunum. Yalnız gaz damlası bitmek üzere. Şişe bittikten sonra birkaç gün beklemek mi lazım yoksa yeni şişeyi açıp ara vermeden devam mı etmeliyiz. İnternette baktım ama cevap bulamadım. Kullanan anneler öneri verirse sevinirim