Merhaba🤗 kızım bugün 3 aylık oldu ve kilo alımımız sınırda 400 gr almışız. Son haftalarda memede daha az kalmaya başladı hatta memeden kendini atma tekrar alıp tekrar atma en sonunda da ağlama şeklinde geçiyor günler. Az kilo alımı bundan mıdır acaba yoksa bu ayda genel bir şey mi?