Balperisi Musam zararı olduğu yönünde bir çok makale var kullanmayın bence başka yöntemler deneyin lütfen 🙏
Tontisimm Musam kızımın gazı olduğnda ayaklarının altına az miktarda acı elma yağı sürmüştüm daha çok ağlamıştı bence yararlı şeyler değil önermem
alerjikbebekanasi Musam lütfen kullanmayın doktorum özellikle birçok yan etkisini anlattı. Gaz ilacı kullanın onun yerine. Onu da istemiyorsanız kendiniz kimyon rezene demleyip için. Bebeğin ayağına karnına sıcak havluyla masaj yapın, ılık duş iyi geliyor.
Musam Simay0123 gunde 3 defa karnına 3 damla ayak altlarına birer damla şeklinde biraz keskin kokusu dikkat edin fazlası zarar aman bebeğin eline felan değmesin elinizi de masaj yaptıktan sonra iyice yıkayın 😇
Zeynep141303 Musam 2 cocugumuda onunla buyuttum herkez zararli.kullanmayin diye bilir fakat kullanacaginiz damlada en az aci elma yagi kadar zararli sonuc olarak kimyasal icerikli bir sey vermis olucaksiniz agizdan kssinlikle deneyin benim erkek cocullsr cokta gazıydı ama cok fayda etti hic birsey olmadi cocuklsrima cok sukur