Tuqcem Merhaba kızlar ızgara için tava alıcam ama çok kararsızım döküm mü olsun granitmi bana kullandığınız marke ve model varsa önerirseniz çok mutlu olurm 😍şimdiden hepinize çok teşekkür ederim 🥰
nneslihan Tuqcem annemlerde staub var kaç yıl oldu hala kullanır bende lava kullanıyorum daha doğrusu eşim kullanıyor, memnunuz 🥰
nneslihan Tuqcem döküm tavalar genelde ağır oluyor zaten ama eti çok lezzetli pişiriyor, bizim ki bundan, birde küçük boyu var aynısının https://ty.gl/49z4uap
Zalimsin Karaca granit var bende tavuk köfte yağsız güzel pişiyor sadece açık renk olduğu için mi bilmiyorum kararıyor tava
Bgmbgmbgm Tuqcem staub marka döküm tava kullanıyoruz aynı mangal tadında oluyor. Ama sıçratma ortalığı batırma oluyor biraz aklınızda olsun.