Kubradmr_ ya burda tersini söyleyenler hatalı bence benim bulunduğum ülkede gittiğim çocuk doktoru ünlü bir kadın oğlum 4. Ay kontrolünde kucağına alınca ayakların 2-3 saniye basıyor mu diye sormuştu basması gerekiyormuş
tabii ki ağırlığını bıraksanız düşer sürekli yapmak da zararlı ama evet bana sormuştu oğlumda 3,5 aydan beri basıyordu şimdi de öyle 5 ay oldu nerde ayağını dayayacak bir yer olsa hemen dikleşmeye çalışıyor
Bir sorun yoktur belki kuvvetli değildir kasları henüz yüz üstü yatırın kendini ittirip güçlendirsin