Merhaba hanımlar genetik diş çürümesi var bende malum gebelik doğum sonrası dişlerim daha beter oldu ömürleri çok kısa olduğundan doktor kaplama önerdi üst kısım komple kaplama olacak aranızda yaptıran var mı ?
memnunmusunuz? Rahat yiyebilirmiyim ? Özellikle de tavşan dişlerde sorun çıkar mı ? Isıtabilirmiyim?