F-Betul Merhaba kızlar mollers tuttifurutti kullanıyorum içerken sorun yok ama içtikten sonra aşırı kötü kokuyor 😔 Bizde mi durum böyle ? Var mı aynı şeyden şikayetçi olan? Ya da bu kokuyu yapmayan bir balık yağı önerisi?
Yesillimon F-Betul Bende kokuyor diye onu almadım ogluma,ocean portakallı kesinlikle koku yok tavsiye ederim içerik olarakta zengin bir balik yagi.
[silindi] F-Betul Evet bizde 3 aydır kullanıyoruz içerken sorun yok ama içtikden sonra feci kokuyor 🤤 ama çok uzun sürmüyor kokusu hemen geçiyor. Piyasada en temiz içerikli möllers. Bu yüzden değiştirmeyi hiç düşünmedim.
blue90 F-Betul Möllerste böyle bi problem var maalesef biz de kullanamadık ziyan oldu. Eczacıya sordum tadı ve içeriği güzel olan hangisi diye easyfishoil verdi bi kaç aydır bundan alıyoruz dediği gibi balık tadı hiç gelmiyo
Kartalmst Kışın kullandınız mı?limonlusunu kullandım sorun yoktu.kıyafete dökülürse kokusu zor geçiyordu.Yazın kullanmayı önermiyorlar ondan olabilir mi acaba ağır geliyordur kokusu?
F-Betul Kartalmst Yok yeni başladım ay resmen evdekileri de beni de bitirdi çiğ balık gibi kokuyor içeriği temiz diye aldım hem de iki şişe😅 Aslında balık yemiyorsa yazın da kullanılmalı diye biliyorum.
F-Betul Kartalmst Yeni başladım. Limonlusunu alayım bari iki şişe aldım bir de şaka gibi çiğ balık kokuyor resmen içtikten sonra☺️ Teşekkür ederim 💐🙏🏻
ayazasaf Kartalmst öyle bir şey yok canım ben 10 yıldır balıklar üzerine çalışıyorum yazında kışında kullanılabilir ancak saklama koşullarına dikkat edilmeli.
Habisoo34 Ocean portakal aromalı kullanıyoruz hiç kokusu rahatsız etmedi içirirkende içtikten sonrada
F-Betul Yesillimon Bakayım ona da umarım bir dikiş tuttururum yoksa senelere bu çile çekilmez 😅 Şu an balık tutmaktan gelmiş gibi kokuyoruz😅
ayazasaf F-Betul möllers hem epa hem dha açısından piyasadaki en iyi balık yağlarından birisi katkı içermediğinden kokusu ağır gelebilir o yüzden aromalı oluyor esasen. Yazları sıcağın etkisiyle kokusu ağır gelebilir serin yerde güneş ve ışık görmeyecek şekilde muhafaza edin
F-Betul [silindi] Ya bizde neden geçmiyor ki 😅 1 ay olacak resmen tiksindik ailecek. Temiz içerik diye almıştım ama üzüldüm bu dezavantajına.
Yesillimon F-Betul 😁😁Bilirim o kokuyu hele bu sıcakta hiç çekilmez,bence direk ocean portakallı al ama portakallı olsun çünkü oceanın limonlu su da ayni dediğin gibi kokuyor yegenime almıştık çocuk icer icmez kustu ben bile kokuyu duyunca bi fena oldum 😂
F-Betul ayazasaf Öyle yapıyorum bozdolabında yazıyordu üzerinde ama bilemedim aşırı ağır geldi evet katkısız olduğu için tercih etmiştim💐☺️
F-Betul blue90 Ziyan olmasın diye bitireceğim sonra değiştireceğim inşallah iki şişe almıştım içeriği güzel diye ama şöyle diyim son zamanlarda koku kalmadı normalde giysilerine bile sinerdi şu an ilk zamnlarki gibi kokmuyor.