Ayaz_80 2 aylıktı benim kızım biraz hiperaktif bir bebek. Yattığı yerde bile durmaz eli kolu. Sütüm tek başına yetmedi bizde mamaya başladık ama beni de hiç bırakmadı mama yediği kadar beni de emiyor. Ben avent biberon aldım. Onun emziğinin deliği çok küçük tıpkı anne memesi gibi süt az az geliyor sanırım o yüzden bırakmadı beni başka bi sebep bulamıyorum çünkü ☺️