Sedaaa_94_20 https://imgyukle.com/i/SApHq https://imgyukle.com/i/SADKY https://imgyukle.com/i/SAGw0. Bebeğimin yüzü dünden beri böyle sağlık ocağına gittim alerji dedi zatiden diye bı ilaç verdi bir kere kullandım ama hiç düzelme yok başına geleb var mı ne yapabilirim 😔😔😔
Kaganalis Sedaaa_94_20 alwrjiler tehlikeli olabiliyor ya isterseniz doktora goturun. Yada test yaptirabilirisniz neye alerjisi var ozaman alerjiyse. Cunku surekli tekrarlar bulamazsaniz sebebini Cok gecmis olsun bu arada oglunuz cok yakışıklıymış maslslah
Bsrahublz Gecmıs olsun canım zadıten bende kullandım alerjısı var dıye aynı zamanda bepanthol krem kullan nemlendirici yada bepanthol un sendıderm cok ıyı oluyor kesın çözüm kızarıkları yok eder dene
Sedaaa_94_20 Kaganalis teşekkür ederim yani marketten şu süt burgerler den aldık farklı olarak ondan sanırım ateşi vardı bı de bayadr ondan sonra oldu