Bebeğim 3 aylık sadece 15 dk emiyor ilk emmesi güçlüyken sonlara doğru çekişi yavaşlıyor ama yavaş olanlarda da yutkunma sesi duyuyorum sonra meme de uyuya kalıyor hep ne kadar verimli ki emmesi 🤦🏻♀️ Tekrar memeyi vermeye çalışıyorum ağzını kilitliyor