Benim ki 3 ay 24 günlük saat 7 olmadan huysuzlanmaya başlar uyut beni diye maximum 7 buçukta uyumuş olur gece 2 gibi bide saat 5 gibi uyanır emer geri uyur saat 6 buçuk dedi mi tamamen uyanır erkenciyiz biz yani ama ben akşam 9 gibi falan uyutmak istiyorum çünkü çok erken kalkıyor kendisi uykusunu aldığı için