Seda_yazar Kızlar merhabalar yarın kızımın 18 aylık aşısı var üç aşı birden yapılıyormuş sanırım üçüde iğnemi ve aşı sonrası deneyimleriniz nelerdir anlatabilir misiniz acaba
Si_se_ta_be Seda_yazar 1 tane ağızdan damla veriliyor. 2 tane 2 bacağına iğne yapılıyor biz bir sorun yaşamadık.
Nursma Seda_yazar 2 bacak 1 ağızdan damla şeklinde oluyor bebeğimde huzursuzluk, ateş vs yapmamıştı. Sizinde sorunsuz geçer inşallah. ☺️
75kinalikuzu Seda_yazar iki koldan veya bacak fark etmiyor bir ağızdan benim kızım durmadı bacaktan yapamadı mecbur koldan yaptı bir yan etki yapmadi
Si_se_ta_be Seda_yazar Rica ederim. Yok sanmıyorum standart aşı yani diğerleri gibi pek bir farkı olmaz
Seda_yazar Nursma ayy inşallah diğerlerinde ateş falan olmamıştı inşallah bundada olmaz teşekkür ederim:)
Seda_yazar 75kinalikuzu benim kızda çok hareketli altını değiştirirken bile bacakları indirene kadar on takla atıyoruz bakalım bizde ne olacak teşekkür ederim cevabınız için 😀