ozgerella Murat Bey çok iyi bir doktor. Sadece bebeğimize değil bize de çok iyi gelen, motivasyonumuzu yükselten bir doktor. Bebeğimize dokunmadan önce irkilmesin diye ellerini sıcak suyla ısıtıp muayene eden bir hekim. Gönülden tavsiye ederim.
Gzdyz Biz de gidiyoruz bebeğim doğduğundan beri şu an 13 aylık çok çok iyi bir doktor insanı o kadar rahatlatıyor ki iyi ki diyorum benim gibi pimpirikliyseniz kesinlikle desteğini alın