Prensesannesi28 Bebeğim 11 buçuk aylık 8400 kilo ve çok zayıf, doğdugundan beri kilo alamıyor pek bıngıldağı kilo almasını engeller mi doktora götürmem gerekiyor mu (doktor kafası büyüyosa sıkıntı yok dedi kafası da normal) bilgisi olan yardımcı olabilir mi
Gamzosgamzos Prensesannesi28 Kilonun bıngıldak ile alakası olduğunu düşünmüyorum kilo biraz genetik benim kızım 19 aylık 10 kilo
Prensesannesi28 mgymst7038 Gamzosgamzos RuzgarMommys Rikaa doğuştan öyle doğdu çok az bıngıldağı varmış ama elle anlaşılmıyo ben bunu farkettm sağlık ocağına gösterdim onlar da farkettiğini söyledi ama kafası büyüdüğü için sorun olmaz hastaneye de götürün dedi götürdük doktor da aynı şeyi söyledi kafası ayına göre büyüyor dedi eğer kafası büyümezse sorun olur dedi
RuzgarMommys Ilk defa duydum Bıngildagi yok mu dedi doktor? Norojiye gitseniz bi kilo almamasidan daha önemli bisey olmasın