Meryem Hanım verem aşısından sonra banyo yaptırılmamasının sebebi canlı aşı olması oraya su gelmemesi ovalanarak dağılmaması bir problem olmaz. Bazı durumlarda mecburen duş aldırılıyor soğuk uygulama etkili olmayabiliyor. Bir sağlık ocağı hemşiresi olarak problem olacağını düşünmüyorum. Enfekte riski çok fazla olmuyor. Saygılar..