Bebekten bebeğe değişir 🤷🏻♀️ benim kızım da prematüre doğdu 16 gün kuvözde kaldı ilk hafta oral beslenmeye başlamıştı 5.günde yorulduğu için tekrar sondaya döndü 3 gün dinlendi sonra toparlandı. Umarım bir an önce kavuşursunuz yavrunuza 🙏🏻 onlar çok güçlüler ☺️