Momys_-girl Merhaba anneler. 2 bucuk ay once dogum yaptım ve BUGUN regl oldum ama cok fazla oluyor normal de hiç çok olmamıstım. Acaba doğum sonrası ilk regl cok olması normal mi sizin nasıldı?
Nilcu Momys_-girl ilk aylar genelde çok oluyor sonra düzene giriyor. Ama sürekli böyle olursa test yaptırırsın Demir desteği gerekebilir
Dasbaby Momys_-girl 7 ay sonra adet oldum doğumdan sonra sezaryen aşırı kanamam oluyor 3 kere oldum doğumdan sonra belli bir süre böyle olurmuş dediler. İyi oluyor karnımın şişliği gidiyor yavaş yavaş
Nilcu Momys_-girl bir süre devam etmek gerekiyordu sanırım. Bi tahlil yaptırın ihtiyaç varsa alırsınız doktor yönlendirir merak etmeyin
Momndssd Momys_-girl canım rahim içerisindeki kirli kanı attığını söylüyorlar rahmin temizlendiğini söylüyorlar yani bilimsel bi açıklaması var mıdır bilemiyorum ama bana da böyle söylemişti çoğu kişi. İlk 2 regl kanamam yoğundu ama artık düzene girdi
adanur Momys_-girl ben 40 öıkmadan oldum bugün bittim sanırım 37.gün falan olmuştum. Normalde 1 ped dolmazdı sık sık değiştirirdim ama 1 tane dolacak kadar bile olmazdı. Bu sefer çok yoğun yaşadım bende 😊