Merhaba kızlar! 2,5 aylık bebeğim sırtüstü yatmayı seviyor. İlk zamanlar korkumdan yattıktan sonra yan çeviriyordum. Sağlık ocağındaki ebemiz ısrarla hep yüzüstü yatır, öyle alıştır diyor. Ben cesaret edemiyorum. Gözetimli olarak denediğimdeyse bebek kafasını kaldırıp devamlı burnunu yatağa sürtüyor veya gömüyor. Yüzüstü imkansız! Ya uyanınca yine kafasını kaldırır yüzünü gömerse?