Kullandıgım bu ydu çok faydasını gördüm her emzirmede sürdüm ben ama memelerimi acıkta tuttum öle durdu hava alması sart yaranın birde temiz bir ucu şivri bişeyle del o sejilde sür bir kapsul zaten her sürüste bitiyo gün içinde inşşah gecer eczaneden almıstım ben bunu buarada