Ebruferit fitili siz yinede çok fazla kullanmayın. Bebeklerde 8 güne kdr kaka yapmaması normal karşılanıyor dr lar tarafından. Bebeğiniz ıkınmaya başlayınca tuvalette oturtuyormuş gibi pozisyon aldırın bacaklarını ve karnını sıkıştırın kucağınızda çok rahatlayacaktır. Gaz problemi varsa Sab simplex öneririm bir de 1 çay kaşığı zeytinyağı içirebilirsinz, fitilden daha iyi bence