Merhaba anneler kızım bugün tam 7 aylık oldu. Benim sütüm olmadığı için mama ile besleniyordu bide ek gıda veriyorum geçen ay 2 hafta biberonu tutmadı sadece uyurken içti . Ama biberonla su içti.. ne yaptım ne ettim yine sonunda içti mamasını . Dünden beri yine içmemeye başladı.. sizce neyden kaynaklı başından böyle bişi geçen oldu mu cok üzülüyorum içmediği zaman.yasayan anneler bilgi verebilir mi ne yaptınız oluyor mu ara ara böyle aranızda bunu yaşayan var mı. 😔 Şimdiden teşekkür ediyorum yardımcı olan annelere ❣️🙏