TubaKerem Arkadaşlar selam bebeğim 4 aylık ve yaklaşık bi haftadır silikon uç ile emziriyorum gögüs uçlarım tamamen çatlak ve çok hafif kanıyor sizde böyle sorunlar yaşadınız mı neler yaptınız emzirmeye devam edebilir miyiz kan gelirse desteklerinizi bekliyorum:(
niloyaaa TubaKerem emzirmeye devam edin, göğüs ucunuza zeytinyağı sürebilirsiniz, ya da lansinoh krem var göğüs ucu için o da iyi geliyor, sürdükten sonra da emzirmeye devam edebilir siniz
Keremikoo TubaKerem gumus kapak kullandim ara ara gogus ucum agridiginda biraz sutumle islatip kapaklari takip yatiyorum ertesi gün hicbisi kalmiyor. Bazen kantoron da sürüyorum. Bu ikisi cok ise yariyor
Sedonay Öemeyi havs aldır sütyen giyme kantoran yağını sür ve sürekli sür hakikisi olsa daha güzeldoğru pozisyonda emzirmediğin zaman yara olur bebekde dil bsğı varsa ysra olur doğru emzirirsen ve sadece ucunu verme kshverengi kısmı alabildiğince cer azına geçecek mersk etme
-_-hUysUzvetatlikadin Kesinlikle tavsiye ederim gümüş kapaklar parayı kıy al derim. Ben her türlü faydasını gördüm ne krem ne yağ işe yaramamıştı
spaceship ayda hala çatlıyorsa emzirme pozisyonunda yanlışlık olabilir, ilk zamanlar meme alışkın olmadığı için hassas oluyor ve çatlıyor ama sonra alışıyor. Bence bunu da bir kontrol edin 😊 arkadaş önermiş, ben de tavsiye ederim kesinlikle gümüş kapak 👍🏼